Tuesday 15 January 2013

Thank You

Assalamualaikum

Sementara menunggu member habis buat kerja, then kami nak tengok cerita hantu, molek kiranya aku buat entry walaupun merapu. At least dapat lah berfikir dan menyambung wayar-wayar di dalam otak. So tadi ada tengok some websites untuk cari barang-barang online. 

Tiba-tiba terdetik di hati untuk belikan mama dengan babah hadiah. Well, even birthday both my parents dah berlalu, tak salah sekali-sekala kita belikan hadiah sebagai tanda terima kasih dan penghargaan. 

Memandangkan motifnya adalah sebagai tanda penghargaan, patutkah aku bagi sijil penghargaan berserta trophy? Tahniah! Anda telah berjaya menjadi ibu bapa yang baik! Mehehehe. Amboi! Kuang hajaa jer perangai. 

Kalau untuk mama, aku terfikir untuk bagi handbag atau cosmetics stuff atau fragrance atau accessories atau tudung. Fine, which one nana? Kalau bagi handbag, handbag mama dah banyak. Cosmetics, takut tak sesuai dengan kulit mama. Fragrance? Eh kan time birthday haritu dah kena bagi. Accessories, mama don't like to use accessories yang bukan emas. well~ Tudung pun berlambak kot! 

Ni merupakan kebingungan yang tak pernah sudah. Dari dulu aku memang noob gila cari barang untuk lelaki. Kalau typical, orang bagi belt, dompet, kasut and so on. Itu akan difikirkan kemudian, memandangkan elaun aku pun belum masuk lagi wuwuwu~ 

Tak kisah lah sekecil atau sebesar mana pun hadiah yang kita bagi dengan parents kita, ibu bapa kita akan terima dengan hati yang sangat-sangat gembira. Yang penting, penghargaan yang kita tunjukkan dengan mereka. 

But you know what, the best gift to give to them is to see us wearing our uniform in our graduation day. The father will be so glad to hear his name to be called. Though his name is called after his daughter or son's name. Liana Binti Ag Sani! The parents will definitely whisper in their hearts, "This is the best reward ever" :') 

Semoga dipanjangkan umur kedua ibu bapa aku, aku. So that they can see me during my graduation day, in 4 years time. In sha Allah. 



Thank you for reading! 

2 comments:

bila mereka berkata-kata